Branding og identiteter

div logo opsæt

Branding er et stærkt redskab når virksomheden vil nå ud til forbrugeren med sit budskab. Branding styrker produktets image og gør det konkurrencedygtigt på flere områder. Med den stærkeste branding er forbrugerne villige til at betale væsentligt mere fordi den enkelte opnår en stærkere identitet og en tydelig merværdi.

En væsentlig del af virksomhedens værdi og branding er forbundet med at have en stærk positionering på markedet. Jo stærkere branding, jo større markedsværdi. Design Farm hjælper virksomheder med at identificere, udvikle og implementere brandpositioner der styrker markedsposition og image. Som til sidst vises på bundlinien!


 

Case: MOTORCYCLE ARCHIVE

Med en imponerende samling af originale motorcykler og en ide om at museer er stillestående og støvede, blev samarbejdet imellem Motorcycle Archive og Design Farm etableret.

Udfordring: At skabe en profil med produkter som afspejler tiden trends men samtidig bevare udtrykket i det autentiske look, samt definere en platform for produkter, udstillinger og motorcykel events.

motorcyclearchive6

motorcyclearchive2

motorcyclearchive4

motorcyclearchive3


 

Image cases:

Et logo er intet uden den rigtige iscenesættelse. Her er et par eksempler på
hvordan et look/image højner merværdi, troværdighed og stilretning.

Kjærlook

 

designfarm-collage copy