Kampagner

Rammer jeres kampagner målet?
giver kampangen det tilsigtede payoff?…

En gennemtænkt, strategisk og kreativ kampagne med et stærkt budskab kan virkelig sætte sine spor nu og i fremtiden.
En kampagne skal kunne skabe ekko i alle relevante kroge- her er det super vigtigt at målgruppen er korrekt defineret og der er gjort en bunke af research for at finde ud af hvad den aktuelle målgruppe tænder på. Når det så er sagt skal man selvfølgelig se på hvad hensigten med kampagnen er:

· Er det for at differentiere sig fra konkurrenterne?
· Er det for at få flere kunder?
· Er det for at entrere flere markeder?
· Er det for at komme i medierne? 

Inden virksomheden bruger tid og kræfter på at udvikle en ny kampagne skal alle parametre være gennemtænkt fra a-å og alle muligheder for at komme i medierne skal være nedfældet.

For uanset hvorfor man vælger at udvikle en ny kampagne er det altid en succes at komme i medierne)